שאלות נפוצות

מהם זמני המשלוח?

זמן הגעת המשלוח הוא עד 5 ימי עסקים (לאחר היום שבו הושלמה ההזמנה).
נכון לעכשיו, לא ניתן לתאם מועד ספציפי לקבלת המשלוח והוא יסופק בטווח הזמן.


היכן נמצאת החנות ומהם שעות הפעילות?

חדר התצוגה שלנו נמצא בכתובת ההדרים 26, כפר ביל״ו
שעות הפעילות - ימים א-ה בין 9:00-17:00, יום ו׳ בין 9:00-12:00.

האם אוכל לרכוש פריטים בודדים במקום סט שלם?

כן, אנו בהחלט מציעים אפשרות לרכוש כל פריט בנפרד ובכמות הרצויה - צלחות עיקריות, ראשונות, קינוח וקערות מרק בנפרד!


אם אני רוצה לבצע שינוי בהזמנה, מה ניתן לעשות?

לאחר ביצוע הזמנה לא ניתן לבצע שינויים בפריטים. אם ברצונך להוסיף פריטים להזמנה קיימת, דרך הפעולה הטובה ביותר תהיה לבצע הזמנה חדשה (ולכתוב לנו אם תרצו שנאחד בין ההזמנות).

אם תרצה להסיר, לשנות או להחליף פריטים בהזמנה, צרו קשר איתנו בהקדם האפשרי. השינויים יוכלו להתבצע רק במידה וההזמנה עוד לא יצאה אליכם.

מאיפה מגיעים הכלים?

הכלים שלנו מגיעים ממפעלים ויצרנים שנבחרים בקפידה מכל העולם - פורטוגל, איטליה, יפן, צ'כיה, שוויץ ועוד.

אם שכחתי להוסיף את קוד הקופון שלי בעת ביצוע ההזמנה, האם ניתן עדין לממש?

אם שכחת להוסיף את קוד הקופון בעת ביצוע ההזמנה, אנא שלח.י לנו הודעה דרך ה״צור קשר או שלח.י לנו וואטסאפ, עם מספר ההזמנה וקוד הקופון. אנו ננסה למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורך!


מה עמידות הכלי? האם מתאים לשימוש במיקרוגל למשל?

רוב הכלים שלנו הינם עמידים ביותר ובטוחים לשימוש במיקרוגל, במדיח, במקפיא ובתנור. שימו לב ישנם כלים יוצאי דופן ולכן רצוי לראות בכל מוצר את האייקונים המופיעים למעלה המראים את השימוש המומלץ למוצר.